woensdag, 11 november 2015 00:00

Sofon op vakbeurs Business Software Event

business software newsSofon is aanwezig op de vakbeurs Business Software Event 2015, die op 1 december wordt gehouden in Congrescentrum 1931 in Den Bosch. Het event voor maak- en assemblage-industrie, staat dit jaar in het teken van ‘Connectivity for Smart Industry’.

Van 09.00 tot 17.30 uur kunnen bezoekers hier terecht voor onder meer software speciaal voor productie, engineering- en handelsbedrijven; het grootste aanbod van business software én kennis en ervaring over implementatie, optimalisatie en integratie van nieuwe en/of aanvullende software.
Bovendien is er een congres, met in totaal 31 lezingen, diverse succesverhalen, paneldiscussie en acht workshops. Namens Sofon verzorgt Vincent Liebe (Minkels BV) een inleiding over Mass customisation. Hoe draagt slimme configuratiesoftware bij aan het invullen van deze kernstrategie? De lezing van Liebe vindt plaats in Dexter 15, zaal 5. Van 15.25 tot 15.50 uur. Voorafgaand of aansluitend kunnen belangstellenden een bezoek brengen aan de stand van Sofon (standnummer 25).
Congrescentrum 1931 is gevestigd aan de Oude Engelenseweg 1 in ’s-Hertogenbosch (naast de Brabanthallen).