donderdag, 19 september 2013 12:25

Nieuwe klant voor Sofon: Priva

Priva ontwikkelt en levert producten en diensten voor duurzame, vernieuwende klimaatbeheersing en procesbeheer in de tuinbouw en in de utiliteitsbouw.
Voor de gebouwde omgeving ontwikkelt en produceert Priva intelligente gebouwautomatisering die zorgt voor een gezond binnenklimaat en een duurzame energiehuishouding voor de gebruikers van leef- en werkomgevingen. In de tuinbouw stelt Priva ondernemers in staat om gezonde, kwalitatief hoogwaardige voeding en siergewassen te produceren uit volle grond of bedekte teelt met een minimum aan schaarse natuurlijke hulpbronnen als water en energie. Priva heeft vestigingen in acht landen en is wereldwijd vertegenwoordigd in meer dan 100 landen met een uniek internationaal partner- en dealernetwerk. Samen met lokale partijen biedt Priva haar klanten een platform van hoogwaardige hardware, software en diensten. Dealers van Priva in de tuinbouw zullen Sofon Web Sales Configurator en Sofon Sales Configurator ter beschikking krijgen voor het samenstellen van productspecificaties en het bestellen bij Priva. Accountmanagers en de verkoopbinnendienst van Priva zullen gebruik maken van de Sofon Proposal Organizer voor het samenstellen van offertes en het aanmaken van orders.