donderdag, 09 maart 2017 10:47

Martens beton maakt sneller en foutloos offertes dankzij Sofon

martens

Martens beton werkt voortaan met Sofon.

Over Martens beton

Martens beton ontwikkelt, produceert en levert betonnen elementen en materialen voor riolering en verharding. Daarnaast wordt betonmortel geproduceerd. Martens beton werkt met hoogtechnologische productieprocessen.
De belangrijkste producten zijn rioleringsbuizen, rioleringsputten, straatstenen, bedrijfsvloerplaten en agricultplaten. Standaard elementen zijn in vele afmetingen en varianten uit voorraad leverbaar.

Klantspecifieke offertes en orderbevestigingen met Sofon

Voor het genereren van klantspecifieke offertes en orderbevestigingen van de rioleringsputten heeft Martens beton voor de software van Sofon gekozen. De Sofon software kon eenvoudig geïntegreerd kon worden met Microsoft Dynamics AX. De nieuwe werkwijze met Sofon in combinatie met AX is gestructureerder, toegankelijker, sneller en minder foutgevoelig.

Vlotte implementatie Sofon software

Het implementeren van Sofon in combinatie tegelijk met Microsoft Dynamics AX was een omvangrijk proces in de organisatie. Toch kon het hele proces in negen maanden gerealiseerd worden. Martens beton is vroegtijdig met een breed team begonnen aan het genereren en uitvoerig testen van de diverse processen en bijbehorende documenten. Daarnaast heeft de keuze voor een inrichting met nagenoeg geen maatwerk het geheel ook overzichtelijk en beheersbaar gehouden.