donderdag, 27 oktober 2016 00:00

GET SMART. BEZOEK STAND 52 OP HET BUSINESS SOFTWARE EVENT

business software newsOp 29 en 30 november is het weer zover: het jaarlijkse Business Software Event in Congrescentrum 1931 in ‘s-Hertogenbosch. Dé vakbeurs over het automatiseren van bedrijfsprocessen voor de industrie. Natuurlijk is Sofon hier aanwezig. U toch ook?

Smart Industry in de praktijk

Software en automatisering zijn actueler dan ooit! Dat blijkt wel uit het alsmaar toenemende aantal bezoekers van het Business Software Event. Dit jaar staat het evenement in het teken van Smart Industry. Een thema dat Sofon op het lijf geschreven is. Want hoe complex uw business ook is; onze oplossingen zorgen voor eenvoud, inzicht en repeteerbaarheid. Wij brengen intelligentie in uw processen. Ons motto is dan ook ‘Get smart with Sofon’.

Get smart with Sofon

Zoekt u een doeltreffende oplossing voor complexe processen? Wilt u slimmer werken en betere resultaten boeken? Dan is het Business Software Event 2016 een uitgelezen kans om de eerste stap te zetten. Bezoek ons op stand 52, ga in gesprek met onze mensen en get smart!

>> Maak alvast een afspraak met onze sales executive<<

Gratis toegang

Toegang tot het Business Software Event is gratis. Op www.business-software-event.nl vindt u meer informatie en kunt u zich als bezoeker registreren.

Graag tot ziens op 29 of 30 november!