dinsdag, 29 augustus 2017 09:10

Carthago en Sofon vieren de introductie van de dealerportal

carthagoDüsseldorf, Duitsland - De Caravan Salon 2017 is 's werelds grootste beurs voor campers en caravans. Hier ontmoeten de camperfabrikanten ieder jaar hun dealers en klanten om de nieuwste trends in de branche te presenteren.
Dit jaar introduceert Carthago niet alleen nieuwe campers en andere vernieuwingen, maar ook de dealerportal van Sofon.
Dat de samenwerking tussen Carthago en Sofon uitstekend is, blijkt wel uit het gebruik van de dealerportal op de beurs.
Jürgen Fleuter, verkoopleider bij Carthago voor Centraal-Europa/hoofd verkoopbinnendienst, Christian Brillisauer, Teamleider Organisatie en Change Management bij Carthago, Johan Wolthuis, Group Sales Director Sofon en Klaus Koch, Sofon Consultancy Manager, hebben op de beurs gesproken over het gezamenlijke project en plannen voor de toekomst gesmeed, met als doel Carthago nog meer te laten profiteren van Sofon.

sofon carthago
Op de foto van links naar rechts: Maike Köppe (Carthago), Christian Brillisauer (Carthago),
Klaus Koch (Sofon), Johan Wolthuis (Sofon), Jürgen Fleuter (Carthago), Markus Feiner (Carthago).

Over Carthago

Carthago Reisemobilbau werd in 1979 opgericht door Karl-Heinz Schuler. Tegenwoordig heeft het door de directeur-eigenaar geleide bedrijf ca. 1100 medewerkers en behoort het in Europa tot de toonaangevende premiumfabrikanten in de branche. Niet voor niets luidt de slogan: Carthago – de camper.
In 2013 is het bedrijf naar Carthago-City in Aulendorf in Oberschwaben verhuisd. Hier bevindt zich nu de modernste productielocatie voor campers in Europa. Met het dochtermerk Malibu keert Carthago terug naar zijn roots: buscampers.

Over Sofon

Sofon biedt op software gebaseerde oplossingen voor bedrijven met klantspecifieke producten en diensten. Met de oplossingen van Sofon ondersteunen klanten hun klantspecifieke verkoopproces. De oplossingen zijn gericht op verbetering van de processen waarin offertes, contracten, opdrachten en de daarin vastgelegde voorwaarden centraal staan. Sofon is generiek van opzet en kan daardoor zonder aanpassingen voor een breed scala aan oplossingen worden gebruikt, variërend van het opstellen van offertes tot contractbeheer. De software biedt niet alleen ondersteuning bij het verkoopproces, maar ook bij alle activiteiten die eraan voorafgaan en erop volgen.
More information Ok